Resuming podcast

Notícies

16 març de 2021 a les 12:27

[ÀUDIO] La CSMS fa balanç del primer any de pandèmia als seus centres sanitaris

[ÀUDIO] La CSMS fa balanç del primer any de pandèmia als seus centres sanitaris

El pic màxim de pacients ingressats als centres hospitalaris i sociosanitaris de la Corporació s’ha donat durant la tercera onada. En aquest cas, va ser l’1 de febrer de 2021 quan es van registrar un total de 117 pacients hospitalitzats per la Covid-19. Pel que fa a la sego

El pic màxim de pacients ingressats als centres hospitalaris i sociosanitaris de la Corporació s’ha donat durant la tercera onada. En aquest cas, va ser l’1 de febrer de 2021 quan es van registrar un total de 117 pacients hospitalitzats per la Covid-19. Pel que fa a la sego

Llegir més →