8 juny de 2021 a les 17:12
La Flama del Canigó arribarà un any més a Malgrat de Mar per a la revellta de Sant Joan de la mà del Grup Excursionista Malgratenc (GEM). Serà el dimecres 23 de juny i també comptarà amb la col·laboració d'altres entitats com la Colla de Geganters, l'Esport Ciclista Malgrat, la Colla de Diables Ratpenats Infernals o el Club d'Atletisme, entre altres. Es farà la lectura del manifest i una cercavila
La regidora de Cultura, Lurdes Borrell, ha avançat que el mateix dia de la revetlla, el dimecres 23 de juny, a les 20h al Parc Francesc Macià es farà la inauguració de l'escultura de Jordi Coll. Una escultura que es va presentar durant la Diada Nacional de Catalunya de l'any passat. Segons Borrell, "és molt encertat inaugurar aquest monument amb la flama del Canigó". A més, es tancarà la jornada amb un concert amb Miquel del Roig també al Parc Francesc Macià.
D'altra banda, diumenge 27 de juny es farà una audició de sardanes amb la Cobla Granollers i una actuació de l'Esbart Dansaire Mar Blava per tal de celebrar la diada de Sant Joan i Sant Pau.
La regidora de Cultura també ha avançat que s'està acabant d'enllestir la publicació en paper i digital d'una agenda amb totes les activitats que es faran des de diferents regidories i entitats durant els mesos d'estiu.
Per últim, Borrell també ha avançat que enguany hi haurà Festa Major, tot i que adaptada a la normativa sanitària de contenció de la covid-19.