7 juny de 2021 a les 13:56
El Centre de Normalització Lingüística del Maresme porta fins a Malgrat de Mar una exposició i un concurs per animar els malgratencs i malgratenques a fer de voluntaris per a la llengua
Des d'avui dilluns i fins el 30 de juny es pot veure a les dependències de la Biblioteca La Cooperativa una exposició del Centre de Normalització Lingüística del Maresme que té per títol "Quan parles fas màgia" on es mostra tota l'activitat que es fa en referència al voluntariat per la llengua. Segons Maite Bonora, responsable del Voluntariat per la Llengua a la comarca, l'exposició forma part d'una campanya que, a partir de la metàfora de la màgia, vol aconseguir que més gent s'animi a formar part d'aquest programa de pràctica oral del català.
Dins d'aquesta iniciativa també s'ha inclòs una concurs basat en un qüestionari amb 14 preguntes; algunes que es poden respondre a partir dels panells de l'exposició i d'altres que són de llengua. Poden participar-hi els majors de 14 anys. Entre les persones que encertin 10 o més preguntes, se sortejarà un lot de llibres i una bosa de la biblioteca. El dia 2 de juliol es farà la cloenda de la campanya "Quan parles fas màgia" i el lliurament de l'obsequi a la persona guanyadora del sorteig.