1 juny de 2021 a les 16:56
Aquest dilluns ha començat el trasllat dels arbres que s'havien col·locat de manera provisional al tram remodelat del Passeig Marítim. Es tracta d'un procés laboriós que s'allargarà durant 2 o 3 dies. De manera simultània es fa una neteja intensiva del passeig
El tinent d'alcalde d'Urbanisme, Jofre Serret, ha explicat a Ona Malgrat que com "la fase 1 de les obres ja està pràcticament acabada i ja hi ha la zona enjardinada i el seu corresponent arbrat, ara s'ha començat a fer el trasllat dels arbres que hi havia provisionals". Serret recorda que la retirada d'aquest arbres era una demanda dels establiments de la zona. És un procés laboriós que durarà 2 o 3 dies ja que es fa el trasllat dels arbres un per un perquè no pateixin.
Els arbres es quedaran fins al mes d'octubre en uns terrenys del Pla de Pineda, a l'espai agrari del Cicle Formatiu del Grau Mitjà en Producció Agroecològica. De fet, diu Serret, així els alumnes podran contribuir al seu manteniment. Al juliol i agost serà l'Ajuntament qui assumeixi el seu manteniment.
De manera simultània al trasllat dels arbres, es fa una neteja a fons per tal que el Passeig Marítim "quedi arreglat ja que registra una afluència de gent de Malgrat de Mar i d'arreu".
Es tracta d'una cinquantena d'arbres.