Resuming podcast

1 juny de 2021 a les 16:56

En marxa el trasllat dels arbres que hi havia provisonals al nou tram del Passeig Marítim

Compartir

Aquest dilluns ha començat el trasllat dels arbres que s'havien col·locat de manera provisional al tram remodelat del Passeig Marítim. Es tracta d'un procés laboriós que s'allargarà durant 2 o 3 dies. De manera simultània es fa una neteja intensiva del passeig

El tinent d'alcalde d'Urbanisme, Jofre Serret, ha explicat a Ona Malgrat que com "la fase 1 de les obres ja està pràcticament acabada i ja hi ha la zona enjardinada i el seu corresponent arbrat, ara s'ha començat a fer el trasllat dels arbres que hi havia provisionals". Serret recorda que la retirada d'aquest arbres era una demanda dels establiments de la zona. És un procés laboriós que durarà 2 o 3 dies ja que es fa el trasllat dels arbres un per un perquè no pateixin.

Els arbres es quedaran fins al mes d'octubre en uns terrenys del Pla de Pineda, a l'espai agrari del Cicle Formatiu del Grau Mitjà en Producció Agroecològica. De fet, diu Serret, així els alumnes podran contribuir al seu manteniment. Al juliol i agost serà l'Ajuntament qui assumeixi el seu manteniment.

De manera simultània al trasllat dels arbres, es fa una neteja a fons per tal que el Passeig Marítim "quedi arreglat ja que registra una afluència de gent de Malgrat de Mar i d'arreu".

Es tracta d'una cinquantena d'arbres.