Resuming podcast

4 juny de 2021 a les 12:03

Ciutadans demana a l'Ajuntament que elabori un reglament sobre l'ús de les llengües cooficials

Compartir

La formació taronja demana al consistori que assumeixi un compromís amb la cooficialitat del català i el castellà en tots els àmbits. Ciutadans Malgrat de Mar ha entrat una instància a l'Ajuntament amb aquesta proposta

Des de Ciutadans consideren que l'Ajuntament "ha de defensar els drets lingüístics dels catalans i la cooficialitat del català i el castellà a Catalunya per adaptar-se a la realitat social del municipi". En aquest sentit, Marc Khaledi Sánchez, portaveu de Ciutadans a Malgrat de Mar, creu que "és de justícia que els ciutadans puguin ser informats en les dues llengües, sense discriminació".

Ciutadans demana que qualsevol document administratiu com, per exemple, les ordenances municipals o la informació dels taulers d'anuncis, estiguin "com a mínim en les dues llengües oficials". També ho demana de les comunicacions oficials de l'Ajuntament i dels programes d'activitats que s'organitzen al municipi, i de la "informació de les webs que depenen del govern municipal".