7 juny de 2021 a les 8:09
El conjunt local s'enfrontava al GEiEG a casa en un partit que ha servit per tancar una bona temporada pel primer equip del club, tot i les lesions d'alguns jugadors. El Club Patí Malgrat ha celebrat l'ascens amb socis i aficionats aquest diumenge en un Pavelló Municipal d'Esports que ha acollit sis partits
L'equip de 1a Catalana del Club Patí Malgrat ja no s'hi jugava res en el partit contra el GEiEG d'aquest diumenge. L'empat a 4 contra el Cassanenc del cap de setmana anterior havia estat suficient per aconseguir l'ascens directe a Nacional Catalana. L'encontre d'ahir va servir, per tant, per posar punt final a una bona temporada pel primer equip del club, tot i les lesions d'alguns jugadors. L'entrenador de l'equip Joan Castañer ha reconegut que aquesta situació els ha generat "certs dubtes en alguns moments". Tot i això, Castañer ha felicitat els jugadors "per la seva implicació".
Juan León Gómez, president del Club Patí Malgrat, s'ha mostrat molt satisfet amb la feina que ha dut a terme l'entrenador del primer equip. Gómez recorda que el conjunt ha aconseguit dos ascensos consecutius.
Sobre Nacional Catalana, Castañer assegura que és "una lliga complicada" perquè, entre d'altres coses, els jugadors tenen talent i són joves.
Gómez també reconeix que jugar a Nacional Catalana no serà gens fàcil. Tot i això, el president de l'entitat assegura que l'equip "anirà a competir al 100%".
En relació als fitxatges, Juan León Gómez ha avançat que n'hi haurà de "molt interessants", tot i que per ara, no n'ha volgut revelar cap.
Els qui tampoc s'han volgut perdre la celebració per l'ascens d'aquest diumenge han estat l'alcalde Joan Mercader i el regidor d'Esports Ludwig Hasko. Mercader s'ha mostrat molt satisfet amb els bons resultats del club.
A banda del partit que enfrontava el primer equip del Club Patí Malgrat i el GEiEG, aquest diumenge també han jugat el benjamí, el prebenjamí C, els infantils A i B, i el juvenil. La propera cita important del Club Patí Malgrat serà el cap de setmana que ve. Les noies del Fem15 participaran als Campionats de Catalunya, que es disputaran els dies 12 i 13 de juny a Igualada.