Resuming podcast

Notícies

21 desembre de 2020 a les 11:36

[ÀUDIO] Balanç del primer trimestre del curs escolar marcat per la pandèmia. Entrevista amb Sara Rubio, directora Escola Marià Cubí

[ÀUDIO] Balanç del primer trimestre del curs escolar marcat per la pandèmia. Entrevista amb Sara Rubio, directora Escola Marià Cubí

Amb Sara Rubio, directora de l'Escola Marià Cubí, fem balanç del primer trimestre que avui es tanca. Un trimestre marcat per la pandèmia de la covid19. Segons ella, el trimestre es tanca bé i ressalta "que els alumnes han entès molt bé la situaci

Amb Sara Rubio, directora de l'Escola Marià Cubí, fem balanç del primer trimestre que avui es tanca. Un trimestre marcat per la pandèmia de la covid19. Segons ella, el trimestre es tanca bé i ressalta "que els alumnes han entès molt bé la situaci

Llegir més →