18 març de 2021 a les 12:57
El tinent d’alcalde d’Esports, Ludwig Hasko, ha explicat al portal de l'Ajuntament de Malgrat de Mar que “en el moment de conèixer les noves mesures en vigor, que no són gaire diferents de les que vam aplicar a l’inici de temporada entre setembre i octubre, vaig voler fer una trobada amb les entitats per revisar els protocols”.
A més, ha afegit que “el més important és el tema de la presència de públic per establir la manera de fer un control del públic assistent i poder realitzar una correcta traçabilitat en cas que es produeixi un contagi, així com resoldre dubtes i inquietuds que puguin haver al voltant de la nova normativa”.
Ludwig Hasko ha destacat i agraït “la disposició de les entitats per poder fer que l’esport a Malgrat continuï sent segur”.