17 març de 2021 a les 9:20
Des d'aquest dimecres es pot formalitzar la preinscripció per a l'Educació Secundària Obligatòria (ESO). El tràmit s'ha de fer de manera telemàtica fins al 24 de març, mateix dia en què finalitzarà el període per a la preinscripció d'infantil i primària que va començar dilluns. En aquestes dues etapes, precisament, el Departament d'Educació ha registrat fins aquest dimecres 33.514 sol·licituds, de les quals 29.163 són d'infantil i 4.315, de primària.
La Conselleria preveu que per primera vegada des de la posada en marxa de l'ESO hi hagi menys alumnes a 1r de Secundària. En concret, 2.579 estudiants menys.