Resuming podcast

Notícies

17 juliol de 2014 a les 9:10

El Club d'Atletisme Malgrat tanca la temporada amb 5 medalles

El Club d'Atletisme Malgrat tanca la temporada amb 5 medalles

L'equip format per Carla Gascón, Iris Quintana, Meritxell Hernández i Martina Martínez va aconseguir la plata en el relleu 4X60 metres a l'abril. L'atleta Martina Martínez va quedar segona al Campionat de Proves Combinades, es va proclamar Campiona de Catalunya en els 60 metres tanques i segona en e

L'equip format per Carla Gascón, Iris Quintana, Meritxell Hernández i Martina Martínez va aconseguir la plata en el relleu 4X60 metres a l'abril. L'atleta Martina Martínez va quedar segona al Campionat de Proves Combinades, es va proclamar Campiona de Catalunya en els 60 metres tanques i segona en e

Llegir més →