17 juliol de 2014 a les 9:10
L'equip format per Carla Gascón, Iris Quintana, Meritxell Hernández i Martina Martínez va aconseguir la plata en el relleu 4X60 metres a l'abril. L'atleta Martina Martínez va quedar segona al Campionat de Proves Combinades, es va proclamar Campiona de Catalunya en els 60 metres tanques i segona en el salt de llargada. Finalment, Carla Gascón va ser tercera als 60 metres llisos.
Des del Club d'Atletisme Malgrat han valorat positivament la temporada 2013-2014 i asseguren que "continuen treballant amb il·lusió en l'esport de promoció".

No results found for ""