30 juny de 2014 a les 8:29
La festa va començar al Monument a la Sardana ubicat a l'avinguda dels Països Catalans. La Flama del Canigó va recórrer els carrers del centre del poble fins arribar a la plaça de l'Església on, després d'una representació teatral, l'excap escolta Vicenç Salichs va llegir el manifest. Després d'encendre el peveter, va començar una cercavila amb la flama fins a la plaça de Xesco Boix, on es va encendre el fogeró, es va celebrar un sopar popular i van tenir lloc els concerts dels grups Trast i Slum DJ's.
El Grup Excursionista Malgratenc, entitat organitzadora de l'activitat, ha fet un balanç positiu de la festa. Des de l'associació asseguren que "l'estat i l'ambient de la plaça Xesco Boix va superar les seves expectatives". També s'han mostrat satisfets que "la gent del poble de Malgrat s'hagi fet seva aquesta festa".
La Festa de Sant Joan i la Flama del Canigó, organitzada pel GEM i l'Ajuntament de Malgrat de Mar, va comptar també amb el suport de l'Agrupament Escolta i Guia Sant Nicolau, Esport Ciclista Malgrat, Patinatge Artístic Malgrat, els Geganters, els Diables Ratpenatsinfernals i el Club d'Atletisme Malgrat. El GEM ha agraït l'esforç que han fet els voluntaris que van prendre part en l'activitat.

