El PSC posa com a prioritat el medi ambient i la sostenibilitat “com un dels eixos principals del proper programa local socialista”. Així s’ha destacat al darrer acte del partit que s’ha celebrat divendres a l’Arxiu Municipal.La sessió ha comptat amb la participació de Xesco Gomar, president delegat
El PSC posa com a prioritat el medi ambient i la sostenibilitat “com un dels eixos principals del proper programa local socialista”. Així s’ha destacat al darrer acte del partit que s’ha celebrat divendres a l’Arxiu Municipal.La sessió ha comptat amb la participació de Xesco Gomar, president delegat
Llegir més →
Malgrat viurà aquest dimarts de Sant Joan una intensa jornada de celebració amb els actes tradicionals com la Flama del Canigó, juntament amb cercaviles, sopars populars i música en directe. El programa d’activitats l’organitza el Grup Excursionista Malgratenc i l’Ajuntament de Malgrat.Els actes com
Llegir més →
L'Agrupació Sardanista Malgratenca La Barretina celebra aquest diumenge una nova edició de la Diada del Soci, una jornada que coincideix amb la commemoració de la Diada Universal de la Sardana i que serveix alhora per donar el tret de sortida a la temporada de ballades d'estiu de l'entitat.La progra
Llegir més →
L'associació Aixafaroques ja suma prop dels 200 participants en la segona edició de l’activitat solidària 'Camina i Remulla't per l'ELA', que se celebrarà aquest dissabte a partir de les 18 h a la plaça de Xesco Boix.La proposta comptarà amb una caminada solidària d’uns 5km pels voltants del poble i
Llegir més →
El grup municipal del PSC ha organitzat aquest divendres la xerrada “Medi ambient i sostenibilitat, una prioritat local”, que comptarà amb la participació de Xesco Gomar, president delegat de l’area d’espais naturals i infraestructura verda de la Diputació de Barcelona i també amb l’alcaldessa de Ma
Llegir més →
FEM el TOC | Taula Rodona Intergeneracional 17 juny