Resuming podcast

17 gener de 2022 a les 16:11

Torna a augmentar el nombre de pacients ingressats per covid als hospitals de Calella i Blanes

Compartir

91 són les persones ingressades per coronavirus als centres de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, 15 més que el dijous 13 de gener. Actualment hi ha 36 pacients ingressats a l’Hospital de Calella, entre els quals estan contemplats també els pacients d’hospitalització sociosanitària, 24 a l’Hospital de Blanes, 11 a l’Hospital Sociosanitari de Lloret de Mar, i 20 a l’Hospital Asil Sant Jaume de Blanes

Tenint en compte l’últim recompte del passat dijous, a l’Hospital de Calella s’han registrat 22 ingressos, 12 altes, 2 de les quals són pacients que ja han negativitzat però continuen ingressats al centre, i 2 són trasllats a d’altres centres sanitaris. També s’han comptabilitzat 4 defuncions.

A l‘Hospital de Blanes s’han comptabilitzat 13 nous ingressos i s’han registrat 5 altes, 1 de les quals és un pacient que ja ha negativitzat però continua ingressat al centre, i 1 és un trasllat en un altre centre sanitari. També s’ha comptabilitzat 1 defunció.

Segons els informes de l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS), el risc de rebrot a l’Alt Maresme, en la darrera setmana, se situa en els 5.608 punts i l’RT és de l’1,39. Mentre que a la Selva Marítima el risc de rebrot és de 5.023 punts i l’RT és de l’1,28. Al global de la Regió Sanitària, el risc de rebrot arriba als 5.489 punts i l’RT és de l’1,31.

Tenint en compte tots els centres de la Corporació, actualment hi ha 69 professionals positius i en aïllament per la Covid-19.