Resuming podcast

14 febrer de 2022 a les 12:02

Malgrat de Mar supera per primera vegada el llindar del 50% en la recollida de residus

Compartir

Segons les dades facilitades per l'Ajuntament,  el 2021 es va reciclar un 51,70% dels residus que es van generar. Aquesta xifra és lleugerament superior a la de l'any anterior, el 2020, quan va ser del 48,09%. El 2019 els malgratencs i malgratenques van reciclar el 46,81% dels residus generats durant l'any.  És la primera vegada que a Malgrat de Mar, se supera el llindar del 50%.

Del detall facilitat pel consistori es destaca que durant l'any passat es van produir poc més de 13.600 tones de residus al municipi, dels quals 6.586 van ser de fracció resta; 1.059 d'orgànica; 434 de vidre; 524 de paper i cartró i 517 d'envasos. A aquestes tones de residus recollides en els contenidors dels carrers, cal afegir, les recollida a la deixalleria mancomunada de la zona industrial de Can Patalina.

Des de la Regidoria de Medi Ambient es valora molt positivament aquesta xifra alhora que es recorda que encara queda feina per fer per assolir els objectius establerts a Europa de recollir selectivament més del 60% i reduir els impropis per sota del 10%.

Foto: Ajuntament de Malgrat de Mar