4 octubre de 2021 a les 17:04
Els dos representants del municipi a Biscaia, el 4rt tinent d'alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Ludwig Hasko, i la tècnica de Turisme, Ester Gil, fan un bon balanç de la presència malgratenca en aquesta fira internacional de turisme i temps lliure
Després d’un any sense fires, Malgrat de Mar va viatjar la setmana passada a l’Expovacaciones de Bilbao. Els encarregats de presentar el municipi als visitants de la fira van ser el regidor de Promoció Econòmica i quart tinent d’alcalde, Ludwig Hasko, i la tècnica de Turisme, Ester Gil. En aquest sentit, Hasko celebra la gran afluència de gent a l’esdeveniment. Assegura que fan un balanç molt bo de l’estada a Bilbao després d’un llarg període de temps sense poder representar Malgrat fora del territori i tot i la davallada del turisme a causa de la pandèmia.
La tendència, però ha canviat enguany amb el nou turisme postpandèmia. Ester Gil indica que el turista busca fer petites excursions de proximitat, utilitzant un municipi com a allotjament. En aquest sentit, Malgrat és un dels destins triats pels visitants per tal allotjar-se.
La fira internacional Expovacaciones, ubicada al recinte firal de Baracaldo, any rere any rep una gran afluència de gent interessada a buscar noves ofertes de destinacions per les seves vacances. És per això que els dos representants van mostrar l'oferta de Malgrat de Mar a tothom que s’hi acostava a l’estand.
Ester Gil ha destacat que ja estan plantejant el calendari de fires del 2022 per tal de seguir presentant el municipi a altres indrets, tant nacionals com internacionals. Les previsions turístiques per a l'any que ve són optimistes amb una recuperació del sector després d'aquestes dues temporades estivals marcades per la pandèmia i les restriccions.