Resuming podcast

7 març de 2022 a les 16:07

L' Àrea d'Ocupació, Formació i Empresa organitza una sessió informativa sobre la llei d'igualtat

Compartir

La sessió informativa té per títol Igualtat de gènere, més enllà de l'aplicació d'una llei, i està adreçada a empresaris, responsables dels departaments de Recursos Humans i personal de comandament intermedi interessades en la igualtat de gènere o que volen implementar-la en la seva empresa. Tal i com informa l'Ajuntament de Malgrat de Mar, l'objectiu és donar a conèixer la nova llei d'igualtat, resoldre dubtes i sensibilitzar i fomentar la presa de consciència sobre la importància de la igualtat de gènere a les empreses.

Aquesta sessió informativa donarà a conèixer la nova llei d’igualtat, explicant les obligacions que tenen les empreses en aplicar aquesta llei, informant de les ajudes per posar en marxar un pla d’igualtat, definint els passos a seguir per poder posar en marxa una política d’igualtat real en les empreses i promovent la importància de posar en marxa polítiques d’igualtat en les empreses.

Aquesta acció, que impartirà la consultora Societat i Empresa, tindrà una durada de 5 hores, que es portarà a terme de forma online en dues jornades, els dies 22 i 24 de març de 15 a 17.30h. Les persones interessades han d'omplir un formulari d'inscripció a la web de l'Ajuntament de Malgrat de Mar.