Resuming podcast

8 setembre de 2021 a les 12:52

Vox presentarà candidatura a Malgrat de Mar per a les eleccions municipals del 2023

Compartir

El partit ha constituït la coordinadora local a Malgrat de Mar a principis d'aquest mes de setembre

La formació d'ultradreta ha constituït la coordinadora de Malgrat de Mar i nomenat diversos càrrecs interns. L'equip de Vo a Malgrat l'encapçala Manuel Fernández com a coordinador; Montserrat Vera com a vicecoordinadora i Alex Boigues com a secretari. Alejandro Fernández serà el coordinador de xarxes socials mentre que Salvador Roig i Marc Roger Garrés seran els coordinadors de seguretat.

En un comunicat Vox assegura que aspiren a poder representar a l'Ajuntament de Malgrat "a totes aquelles persones que no poden expressar la seva opinió i volen fer-ho".