18 setembre de 2021 a les 8:36
El municipi conserva les quatre flors d'honor. L'acte de reconeixement s'ha fet aquest divendres al vespre a Cabrera de Mar
El moviment Viles Florides ha tornat a reconèixer Malgrat de Mar amb quatre flors d'honor per la seva tasca en la cura dels espais verds del municipi. Enguany, a més, Malgrat ha rebut una altra distinció: una menció a la Biodiversitat per "l'aposta per l'ús de la planta mediterrània amb baix consum hídric". Aquesta menció és una novetat de l'edició d'enguany que s'afegeix a la de Rehabilitació d’Espais Emblemàtics, que s'ha endut Reus, a la d'Innovació Tecnològica i la Qualitat Ambiental, per a Sant Cugat del Vallès i a la de Patrimoni Arquitectònic i Verd Urbà, que ha estat per a Castelló d’Empúries.
Juntament amb Malgrat de Mar també han rebut quatre flors d'honor Lloret de Mar i Sant Hilari Sacalm. En total són 154 els municipis de tot Catalunya reconeguts enguany per la Confederació d’Horticultura Ornamental de Catalunya.
L'acte d'entrega de guardons ha tingut lloc aquest divendres al vespre a Cabrera de Mar i ha aplegat unes 200 persones. El moviment Viles Florides ha celebrat enguany el desè aniversari.