Resuming podcast

14 gener de 2022 a les 13:16

Vicenç Nadal: “Sempre que els canvis de protocol serveixin per assegurar la presencialitat estan bé, tot i això, la gestió d’aquest i la informació que ens han donat no han estat del tot correctes”

Compartir

Així s’ha expressat el director de l’Escola Montserrat quan li hem preguntat sobre els canvis protocol·laris als centres educatius. I, és que, Ona Malgrat també s’ha acostat al seu centre per saber de quina forma estan vivint la situació actual.