5 febrer de 2015 a les 11:48
L'alcaldessa, Conxita Campoy, ha volgut agrair públicament la tasca que ha dut a terme Blanca Gállego durant tots aquests anys al capdavant de l'escola. "Vull donar-li les gràcies per la feina i la dedicació, a ella i també al seu equip directiu", ha afirmat l'alcaldessa de Malgrat. En aquest mateix sentit, s'ha pronunciat la regidora d'Educació, Mercè Mora, que ha tingut paraules d'agraïment per a Gállego i també de felicitació per la feina feta a l'escola. La fins ara directora ha treballat 29 anys al centre, dels quals 23 han estat com a directora.
Blanca Gállego ha estat substituïda en la direcció de l'Escola Mare de Déu de Montserrat per Vicenç Nadal, malgratenc de 40 anys, i professor de Primària al cicle Superior, i exalumne del mateix centre.
A la fotografia, Blanca Gállego, acompanyada de la regidora d'Educació i dels directors dels altres centres educatius del poble, i de l'inspector del Servei Territorial al Maresme del Departament d'Ensenyament de la Generalitat, Josep Maria Fernández Corominas.