3 març de 2023 a les 14:03
La Barretina Vermella ha organitzat per demà al migdia una nova edició de 'El vermut del dissabte'. En aquesta ocasió Salvador Montalt parlarà de 'el cinema des de Malgrat de Mar'
La cita és a les 12 del migdia al local social de l'entitat, a la travessera del Mercat, 5. L'aforament és limitat.
No results found for ""