22 novembre de 2021 a les 12:14
Des de l’organització celebren la bona rebuda i valoren positivament el desenvolupament de l’acte
Aquest cap de setmana, prop de 150 esportistes d’arreu de Catalunya van acostar-se a Malgrat per tal d’entrenar col·lectivament. L’entrenament es va dividir per edats i nivells amb participants d’entre 4 i 50 anys i el van dirigir Joana Martínez (4t DAN) i Pablo Martín (3r DAN), ambdós campions d’Espanya.
Des de l’organització valoren positivament el desenvolupament de l’activitat i confessen que no hagués sigut possible sense la col·laboració de Francisco de la Rosa (8è DAN) del Team Crazy Jumpers. Afegeixen, també, que és la primera vegada que un esdeveniment no-oficial d’aquest tipus congrega un nombre tan elevat de participants. D’entre els participants hi havia membres de clubs d’Argentona, El Vendrell, Blanes, Mataró, Arenys de Mar, Cardedeu, el Prat de Llobregat, Tordera i Sant Just Desvern.