30 març de 2022 a les 8:26
La protesta dels mestres a Malgrat de Mar s'ha fet sentir a la contonada de l'avinguda de Tarragona amb Mossèn Fèlix Paradeda cap a les 8h. Una vintena de docents s'han concentrat coincidint amb el cinquè dia de vaga al sector de l'Educació. Els sindicats acusen el Departament de no voler revertir les retallades i Educació assegura que hi té voluntat però que no es pot fer tot de cop pel cost econòmic que comporta. A la vaga d'avui també s'hi han sumat els sindicats d'estudiants
L'assemblea de docents de secundària de Malgrat de Mar ha convocat una concentració aquest matí a la cantonada de l'avinguda de Tarragona amb Mossèn Fèlix Paradeda. Una vintena de mestres s'han adherit, a ritme de batucada, al cinquè dia de vaga convocat pels sindicats de mestres i, avui també, d'estudiants. Joan Barón, membre de l'assembla, ha recordat que "tota la funció pública es troba molt amenaçada i amb uns nivells de precarietat que fa molts anys que s'arrosseguen".
Aquesta és la tercera setmana de mobilitzacions al sector de l'Educació. Barón assegura que protestes com la que han protagonitzat aquest matí els docents malgratencs ajuden a visibilitzar la problemàtica del sector.
Després de la concentració d'aquest matí a Malgrat de Mar, alguns dels docents del municipi també participaran de la manifestació de Barcelona d'aquest migdia a les 12h, que anirà de la plaça Universitat a la plaça de Sant Jaume.