Resuming podcast

29 abril de 2022 a les 12:18

Una vintena de docents de secundària de Malgrat de Mar demanen la dimissió del conseller Cambray

Compartir

La protesta dels professors s'ha fet sentir aquest matí a la cantonada de l'avinguda de Tarragona amb Mossèn Fèlix Paradeda. D'aquesta manera, els docents han volgut donar continuïtat a les protestes que van iniciar abans de les vacances de Setmana Santa. Per altra part, ahir a la tarda es va constituir l'assemblea de docents de l'Alt Maresme que, juntament amb la que s'ha creat recentment a Mataró i la que es formarà al Baix Maresme, servirà per coordinar més accions en contra de la política d'Educació

Una vintena de professors de secundària s'han concentrat aquest matí a toc de xiulet a la cantonada de l'avinguda de Tarragona amb Mossèn Fèlix Paradeda. Els docents, que han demanat la dimissió del conseller d'Educació Josep González Cambray, han continuat, d'aquesta manera, amb les accions que havien dut a terme abans de Setmana Santa en contra de la política d'Educació. El professor Oscar Cortés ha recordat que el col·lectiu porta "molts anys enfadat amb moltes situacions" i assegura que tenen la sensació "de no ser escoltats". "Estaria bé que les decisions fossin consensuades", creu Cortés.

La voluntat dels professors de secundària és continuar amb les accions de protesta i implicar-hi també estudiants, famílies i associacions de mares i pares de l'alumnat. En aquest sentit, el docent Joan Barón ha detallat que a la comarca ja s'han constituït dues assemblees de docents, una a Mataró i l'altra a l'Alt Maresme, per seguir "fent visible" la situació amb què es troben. Properament, detalla Barón, també es constituirà l'assembla del Baix Maresme.