Resuming podcast

1 juny de 2015 a les 9:24

Una jove malgratenca aconsegueix el subcampionat de Catalunya de Gimnàstica Artística Via Olímpica

Compartir

Marina González, una jove malgratenca de 12 anys, s'ha classificat com a subcampiona de Catalunya en les categories general i d'aparells de barres paral·leles i d'equilibris en el Campìonat final de Gimnàstica Artística Femenina, d'Edat Escolar, Inigym, Promogym, Base i Via Olímpica que s'ha celebrat a Salt (Gironès) aquest cap de setmana.

La Marina, que entrena des de que tenia set anys, és campiona d'Espanya de barres paral·leles. El seu pare, Antoni González, ha explicat a Ona Malgrat que la Marina "ja té una trajectòria en el món de la Gimnàstica artística ja que entrena a Girona quatre hores diàries, de dilluns a dissabte i, a més, porta molt bé els estudis".   El campionat d'aquest cap de setmana ha comptat amb una participació total de 608 gimnastes, que han aconseguit la classificació per la suma de les dues millors notes obtingudes a les fases prèvies.


20150601105547.untitled.png?tr=h-500,fo-auto