10 juliol de 2015 a les 13:11
La Colla de Gegants de Malgrat de Mar ha començat els actes de celebració del seu 25è aniversari. El tret de sortida és la inauguració d’una exposició que es podrà visitar fins a finals del mes de setembre a l’Arxiu Municipal i que recull fotografies, textos i documents sobre la història de l’entitat.
Josep Regí, un dels membres fundadors de la Colla de Gegants ha explicat que “tothom s’ha implicat molt i s’ho agafat amb molta il·lusió. I organitzar-ho tot no és fàcil”. Regí també ha detallat la resta d’activitats previstes per celebrar l’efemèride. Per una banda, a la Fira d’Estiu d’aquest cap de setmana, l’entitat organitzarà un taller de portador de gegants amb l’objectiu d’atreure membres a la colla. Fa uns mesos, l’entitat ja va organitzar aquest taller amb un bon resultat. Per altra banda, a l’agost hi haurà la tradicional trobada de gegants en el que la colla estrenarà un nou ball amb els quatre gegants. A més, el Bernat i l’Eulàlia, els dos gegants que fan 25 anys, estrenaran nous vestits. Els actes de celebració s’acabaran el 6 de desembre, coincidint amb la festa major de Sant Nicolau, amb la trobada de gegants del Maresme que es farà a Malgrat de Mar.
L'exposició 25 anys de gegants a Malgrat de Mar es podrà veure a l'Arxiu Municipal fins el 30 de setembre de dilluns a divendres de 8 h a 15.30 h i dijous, divendres i dissabtes de 17.30 h a 20.30 h.

