26 maig de 2022 a les 21:09
Actualment hi ha un total de 27 persones ingressades per aquesta malaltia segons el darrer balanç de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva
El número de persones ingressades per Covid-19 als hospitals de Calella i Blanes ha augmentat en 10 persones durant la darrera setmana. Segons el balanç setmanal de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva ara hi ha un total de 27 persones ingressades per aquesta malaltia en els dos hospitals comarcals, 17 a Calella i 10 a Blanes. A l’Hospital de Calella s’han registrat 15 nous casos i 9 altes i a l’Hospital de Blanes s’han comptabilitzat 10 ingressos i 6 altes.
El risc de rebrot a l’Alt Maresme se situa en els 278 punts i l’RT -velocitat de transmissio- és de 1,04. A la Selva Marítima el risc de rebrot és de 397 punts i l’RT és del 1,05. Al global de la Regió Sanitària, el risc de rebrot arriba als 284 punts i l’RT és de 0,95.
Entre tots els centres de la Corporació, actualment hi ha 12 professionals positius i en aïllament per la Covid-19.