Resuming podcast

6 setembre de 2021 a les 12:23

Una cinquantena de persones participen a les Jornades de millora ambiental de la platja de la Punta de la Tordera

Compartir

Les actuacions del cap de setmana han servit per retirar plantes exòtiques, afavorir l'arribada d'espècies autòctones i redistribuir troncs

Valoració positiva de les jornades de millora ambiental que l'Associació Naturalistes del Montnegre i la Tordera ha dut a terme aquest dissabte i diumenge a la platja de la Punta de la Tordera de Malgrat de Mar, just davant de la zona dels càmpings. Entre les dues sessions han participat una cinquantena de persones.

Un dels membres de l'entitat, Javier Romera, ha explicat el detall de les actuacions que han realitzat aquest cap de setmana. Entre elles, la retirada de vegetació exòtica que ha colonitzat l'espai en detriment de la vegetació autòctona, fet que també afovereix l'arribada d'espècies autòctones a la desembocadura del riu. Entre les actuacions realitzades també hi ha la retirada de troncs fruit d'actuacions anteriors, com la que fa uns mesos va fer el govern de l'Estat.

 

Per altra part, Romera ha explicat que la consciència ciutadania envers la protecció del medi ambient va en augment tot i que encara queda molt per fer.

 

Aquestes jornades de millora ambiental són la continuació de les que ja es van fer a principis d'any.