27 agost de 2014 a les 12:48
Un tècnic valorarà en els propers dies l'estat del transmissor d'Ona Malgrat i el substituirà per un altre de provisional. Mentrestant, el mitjà no podrà emetre la seva programació habitual a través de l'FM. Podran seguir l'actualitat local a través de l'espai de la ràdio al portal www.malgratcomunicacio.cat i dels seus perfils a Facebook i Twitter.
1.357 abonats sense llum
L'avaria d'un cable de mitja tensió en dos punts diferents al poble va obligar a Endesa a deixar sense llum 1.357 abonats diumenge cap a les dues del migdia. Segons la companyia, el servei es va restablir en la majoria d'habitatges al cap d'una hora i mitja. 208 clients, però, no tornar a tenir llum fins gairebé les deu de la nit. Endesa ha assegurat que el tall era necessari per "subsanar una avaria que es dóna al mateix temps en dos punts diferents de la xarxa".