23 desembre de 2021 a les 12:05
Aquests han estat els resultats del cribratge que es realitza setmanalment a tots els treballadors del centre
Com cada dimarts els treballadors dels Centres Geriàtrics Malgrat es van realitzar una PCR per controlar els contagis de la Covid-19. Avui, però, han sortit els resultats de l’últim cribratge on una de les treballadores ha donat positiu i dues han sigut ‘no concloents’. És per aquest motiu que el centre ha realitzat una altra PCR a les dues treballadores, mentre que la persona positiva ja s’ha confinat a casa seva. Raquel Faust, responsable higiènic-sanitari i inferemera en cap, en dona més detalls.
Després de saber la notícia, Faust informa que han confinat els 25 residents de la Sala Pilona. Aquests faran vida normal a la seva planta, tot i que no podran sortir d’ella ni rebre visites dels seus familiars.
Finalment, pel que fa a protocol de Nadal, la infermera lamenta que els residents de la Sala Pilona no podran sortir. Els altres usuaris podran fer-ho, però només dos dies al llarg de les festes. Afirma que la situació els fa por, però que no poden deixar les famílies sense els seus avis, ni els avis sense les seves famílies per Nadal. Als treballadors, per la seva banda, els han demanat extremar les precaucions i ser curosos per no posar en risc a ningú.