24 març de 2014 a les 9:05
Els fets van tenir lloc divendres passat cap a tres quarts de set de la tarda. Segons ha explicat la Policia Local de Malgrat, l'operari, veí de Malgrat de Mar, estava treballant damunt de l'estructura quan va caure per la força del vent. L'home, que va resultar ferit greu, va haver de ser evacuat en helicòpter.
El cap de la Policia Local, Joaquim Martínez, ha comentat que els agents estudien ara si les mesures de seguretat que s'havien pres, tant les de la bastida com les de l'operari, eren les adequades.
Font: Ona Malgrat.