8 juliol de 2021 a les 15:38
Cinc dels positius s'han detectat a Malgrat. La resta a Calella i Lloret. L'operador ja ha enviat autobusos per recollir els joves.
Un operador turístic belga que organitza viatges juvenils ha anunciat que repatriarà tots els clients que té actualment a l'estat espanyol, tots ells que passen les vacances a Malgrat de Mar, Lloret de Mar i Calella, després de detectar 15 positius de Covid-19. Segons l'empresa, els positius s'han detectat en tres grups que sumen un total de 271 joves. L'Ajuntament de Lloret de Mar, per la seva banda, té constància que s'han detectat sis positius en un grup de quinze joves belgues.
L'operador belga va començar a detectar positius després de dur a terme un cribratge massiu entre els seus clients. Dels quinze positius, dos s'han detectat a Lloret, cinc a Malgrat i vuit a Calella. L'operador ha enviat autobusos des de Bèlgica per recollir els joves.
L'operador turístic ja ha enviat autobusos des de Bèlgica per recollir els joves i portar-los de retorn a casa.