Resuming podcast

26 juny de 2015 a les 14:10

Un nen malgratenc de 10 anys disputarà el campionat d’Espanya de gimnàstica artística

Compartir

L’Eric, un nen malgratenc de 10 anys, ha estat el tercer classificat del Campionat de Catalunya de Gimnàstica Artística disputat el 14 de juny a Vic. L’Eric, que entrena amb el Club Gimnàstic Mataró, només va quedar a una dècima de punt del segon classificat i a dos punts del primer.

El fet d’haver quedat entre els tres primers classificats del Campionat de Catalunya permet a l’Eric disputar el Campionat d’Espanya de la seva categoría –nivell 5- el proper 8 de juliol a Càceres.

Malgrat compta amb una altra promesa en Gimnàstica Artística, la Marina González, una jove de 12 anys que, a finals del mes de maig, es va classificar com a subcampiona de Catalunya en les categories general i d'aparells de barres paral·leles i d'equilibris en el Campìonat final de Gimnàstica Artística Femenina, d'Edat Escolar, Inigym, Promogym, Base i Via Olímpica.