26 juny de 2015 a les 14:10
L’Eric, un nen malgratenc de 10 anys, ha estat el tercer classificat del Campionat de Catalunya de Gimnàstica Artística disputat el 14 de juny a Vic. L’Eric, que entrena amb el Club Gimnàstic Mataró, només va quedar a una dècima de punt del segon classificat i a dos punts del primer.
El fet d’haver quedat entre els tres primers classificats del Campionat de Catalunya permet a l’Eric disputar el Campionat d’Espanya de la seva categoría –nivell 5- el proper 8 de juliol a Càceres.
Malgrat compta amb una altra promesa en Gimnàstica Artística, la Marina González, una jove de 12 anys que, a finals del mes de maig, es va classificar com a subcampiona de Catalunya en les categories general i d'aparells de barres paral·leles i d'equilibris en el Campìonat final de Gimnàstica Artística Femenina, d'Edat Escolar, Inigym, Promogym, Base i Via Olímpica.