17 agost de 2021 a les 11:00
Un foc ha cremat l'interior del primer pis d'un immoble del carrer del Carme. Segons la Policia Local, l'incendi ha tingut lloc cap a les deu del matí i cap persona ha resultat ferida. Els veïns han sortit pel seu propi peu.
Poc després de les deu del matí, els bombers han rebut l'avís d'un foc a un domicili. Els primers a arribar al lloc dels fets han estat els agents la Policia Local, que han començat a apagar el foc amb les mànegues dels veïns. Fins allà també s'hi han desplaçat cinc vehicles dels bombers, els Mossos d'Esquadra i dues ambulàncies.
En el moment de l'incendi dins l'habitatge no hi havia ningú. El pis ha quedat totalment calcinat.
L'actuació ha finalitzat a les onze del matí, després que els bombers hagin revisat els habitatges propers i no hagin detectat cap afectació.