Resuming podcast

17 juny de 2022 a les 10:51

Un centenar d'esportistes participaran a l'Interclub de Muay Thai d'aquest diumenge al Pavelló Municipal d'Esports

Compartir

L'activitat, organitzada per AFE Malgrat - Top King, comptarà amb la participació de 10 clubs catalans

El Pavelló Municipal d'Esports de l'avinguda de Tarragona serà l'escenari aquest diumenge de l'Interclub de Muay Thai, que AFE Malgrat - Top King organtiza per tancar la temporada esportiva d'enguany. Àlex Baena, director de l'entitat, ha avançat que un centenar d'esportistes, d'entre els 5 i els 42 anys, d'una desena de clubs catalans participaran de l'esdeveniment esportiu.

Baena explica que els combats seran "amistosos i sense resultats". "La intenció és fomentar valors com la companyonia, l'esportivitat i la cortesia", assegura el director d'AFE Malgrat - Top King.

L'Interclub de Muay Thai començarà aquest diumenge a les 10 h.