1 octubre de 2021 a les 22:18
La marxa, organitzada per la Plataforma 1 d'octubre de Malgrat, ha recorregut diversos carrers del municipi fins al parc del castell
El parc de Can Campassol ha estat l'espai on han coincidit les dues concentracions que s'havien convocat a les vuit del vespre a l'Institut i a l'escola Marià Cubí. Des de Can Campassol, els participants -cap a un centenar- han iniciat una marxa de torxes fins al Parc de Castell.
Jordi Bayarri, membre la Plataforma 1 d'octubre a Malgrat de Mar, ha reinvindicat la força de l'independentisme i ha explicat que l'acte d'aquest divendres ha servit per "recordar i homenatjar a tots els malgratencs i malgratenques sque van fer possible el referèndum de fa quatre anys".
Bayarri creu que la resposta a la convocatòria "ha sigut bona":
L'organització de l'esdeveniment ha anat a càrrec d'una vintena de persones agrupades sota la Plataforma 1 d'octubre. En formen persones en representació de forces polítiques i entitats i també persones a títol individual.