Resuming podcast

25 maig de 2022 a les 8:00

Tret de sortida a les activitats amb motiu de la Setmana d'Acció per a la Salut de les Dones

Compartir

Malgrat de Mar commemora un any més el Dia Internacional d'Acció per a la Salut de les Dones que se celebra el 28 de maig

Una commemoració que es vehicula a través de la Regidoria d'Igualtat i LGTBIQ.  Les activitats s'inicien avui dimecres 25 de maig i s'allargaran fins al 21 de juny. La regidora d'Igualtat i LGTBiQ, Cinzia Valbonesi, ha explicat que l'objectiu dels actes organitzats és posar de manifest la desigualtat entre dones i homes en termes de salut. A més, ha dit Valbonesi, fer protagonistes de les activitats les pròpies dones.

Cinzia Valbonesi ha destacat la varietat d'activitats que inclou el programa amb tallers, xerrades i altres com una exposició. La primera activitat té lloc avui a les 10 h i és un taller de teràpia del riure, adreçat a l'alumnat de l'Escola Municipal d'Adults Cases dels Mestres, i que anirà a càrrec de la il·lustradora, contacontes i monitora de risoteràpia Lídia Massó.

Una altra activitat que s'ha preparat en aquest cas per divendres és una xerrada sobre el dol gestacional i perinatal a càrrec de la psicòloga i especialista en Psicologia Perinatal i Trauma, Meritxell Sánchez. Serà a les 19 h a la Biblioteca La Cooperativa. El dissabte 28 de maig, diada que es commemora al Dia Internacional d'Acció per a la Salut de les Dones, es farà una xerrada que porta per títol Cuida la teva ment a càrrec de la dietista integrativa Gemma Solà, que es farà al Centre Cívic a les 11 h. 

Aquesta commemoració també inclou una exposició de llibres relacionats amb la salut de les dones, que ja es pot veure a la Biblioteca La Cooperativa fins el 29 de maig; i una classe de ioga a càrrec de l'ONG malgratenca Ioga sense Fronteres, que es farà el 21 de juny a les 9 h al Parc del Castell, coincidint amb el Dia Internacional del Ioga