23 juny de 2022 a les 12:45
La Policia Local de Malgrat va enxampar els presumptes lladres mentre robaven els catalitzadors ahir a la tarda a l'aparcament de l'avinguda Verge de Montserrat
La Policia Local de Malgrat de Mar ha detingut aquest dimecres a la tarda tres persones, a qui hauria enxampat in fraganti robant catalitzadors de vehicles a l'aparcament de l'avinguda Verge de Montserrat. Segons la policia, els detinguts actuaven al Maresme i a la Selva. Els agents asseguren que la col·laboració ciutadana ha estat clau per detenir els presumptes delinqüents.
Els lladres que roben catalitzadors se situen a sota dels vehicles estacionats a la via pública i fan el tall de la part del catalitzador amb una serra o una radial. A l'interior hi ha metalls considerats valuosos que els lladres venen posteriorment. Els danys que provoquen als vehicles són de consideració.