Resuming podcast

5 maig de 2015 a les 13:02

Tres dels partits que es presenten a les eleccions participen en un debat polític organitzat per entitats veïnals

Compartir

Les associacions de veïns de Malgrat de Mar han organitzat aquest dissabte un debat polític en el que han participat candidats de ERC, CiU i la CUP, tres de les formacions polítiques que es presenten a les eleccions municipals del 24 de maig. La resta de partits que concorren a les eleccions -PSC, ICV-EUiA, PP i Junts x Malgrat- han declinat la invitació dels organitzadors que han explicat que els socialistes no han assistit per " no tractar-se d’un debat oficial" mentre que el PP ha al·legat  “problemes d’agenda”, Iniciativa per Catalunya Verds “qüestions familiars” i Junts per Malgrat “qüestions laborals”.

En el debat, que s'ha celebrat al Centre Cultural, s’han tractat qüestions relacionades amb les entitats, com subvencions, organització d'activitats, promoció i difusió, el servei d'urgències, contribucions especials, o patrimoni cultural entre altres. A més, els partits que hi han intervingut han explicat les seves propostes sobre els temes tractats.

El proper debat electoral a Malgrat de Mar l'organitzarà l'emissora municipal Ona Malgrat el 21 de maig a les vuit del vespre al Centre Cultural.