5 maig de 2015 a les 13:02
Les associacions de veïns de Malgrat de Mar han organitzat aquest dissabte un debat polític en el que han participat candidats de ERC, CiU i la CUP, tres de les formacions polítiques que es presenten a les eleccions municipals del 24 de maig. La resta de partits que concorren a les eleccions -PSC, ICV-EUiA, PP i Junts x Malgrat- han declinat la invitació dels organitzadors que han explicat que els socialistes no han assistit per " no tractar-se d’un debat oficial" mentre que el PP ha al·legat “problemes d’agenda”, Iniciativa per Catalunya Verds “qüestions familiars” i Junts per Malgrat “qüestions laborals”.
En el debat, que s'ha celebrat al Centre Cultural, s’han tractat qüestions relacionades amb les entitats, com subvencions, organització d'activitats, promoció i difusió, el servei d'urgències, contribucions especials, o patrimoni cultural entre altres. A més, els partits que hi han intervingut han explicat les seves propostes sobre els temes tractats.
El proper debat electoral a Malgrat de Mar l'organitzarà l'emissora municipal Ona Malgrat el 21 de maig a les vuit del vespre al Centre Cultural.