Resuming podcast

6 juliol de 2022 a les 14:40

Tot a punt per una nova Festa dels Empestats

Compartir

Ja està tot a punt per a una nova edició de la festa dels Empestats. Es farà el dissabte 30 de juliol a partir de les 21 h i cada 20 min sortirà un grup. El preu és 5 euros i es destinaran al projecte Salvem la Barretina!

La idea és fer una nova festa dels Empestats com les d'abans de la pandèmia, sense restriccions. Així s'ha manifestat en Joan Piña, membre de l'organització d'aquesta iniciativa cultural que recrea la pesta bubònica que va patir Malgrat de Mar, i tot occident, entre els anys 1651 i 1653.

Joan Piña ha recordat que el tema és nou cada any i és secret fins a última hora.Enguany totes les escenes seran noves. Es faran 11 grups de 50 persones, és a dir, 550 persones que podran participar de la Festa dels Empestats. 

Les entrades es posaran a la venda a través de la plataforma entrapolis el diumenge 17 de juliol a partir de les 20 h.