Resuming podcast

13 juny de 2022 a les 18:13

Tot a punt per a la rebuda de la Flama del Canigó a Malgrat

Compartir

La festa recupera enguany la total normalitat per la revetlla de Sant Joan després de dos anys de restriccions per la pandèmia de la Covid-19

El Grup Excursionista Malgratenc (GEM) ultima aquests dies els detalls de la festa de Sant Joan a Malgrat de Mar que enguany torna a la normalitat després de la pandèmia. Les activitats començaran el dia 23 a les quatre de la tarda amb l'arribada de la flam del Canigó des de Coll d'Ares, a càrrec de membres del GEM que es desplaçaran el dia anterior per portar-la al municipi.

La rebuda està prevista al parc Francesc Macià on també serà entregada als municipis de Calella, Santa Susanna, Palafolls i Tordera. Cap al vespre hi haurà la cercavila per diversos carrers de Malgrat a càrrec del club d'Atletisme i el Club Ciclista, la lectura del manifest -enguany a càrrec dels Escoltes- i la cercavila fins a la plaça Cesco Boix a càrrec dels geganters i els diables.

A partir del vespre hi haurà l'encesa de la foguera a la platja, sopar popular i els concerts de Quim Zaldo, Germà Negre i The Say Tones.

Hem parlat amb Josep González, soci del GEM i responsable de les activitats culturals de l'entitat.