1 juny de 2022 a les 11:05
Malgrat de Mar ha preparat dues activitats per celebrar enguany la Setmana de la Natura. La primera serà aquest divendres amb una visita guiada al pati del Molí de la Sal. Hi haurà dos torns, a les 18 H i a les 19 H. La segona és una altra visita guiada que té per títol:"Descoberta dels ocells del Pla de Grau". Serà diumenge en tres torns, a les 8:30 H, a les 10:30 H i a les 11:30 H. Les persones interessades a participar-hi han d'escriure a mediambient@ajmalgrat.cat
El regidor de Medi Ambient, Óliver Sánchez Camacho, ha explicat les característiques d'aquestes dues activitats amb què Malgrat de Mar celebra la Setmana de la Natura.