28 abril de 2022 a les 7:58
L'esdeveniment esportiu aplegarà, per primera vegada arreu de l'estat espanyol, sis títols professionals de K1: dos campionats d'Europa, en un dels quals lluitarà el malgratenc Khyzer Hayat, i quatre d'Espanya. La segona edició del 'Fight for glory' de K1 tindrà lloc aquest dissabte al Pavelló Germans Margall
Després de la bona acollida de la primera edició del 'Fight for glory', que va tenir lloc a l'octubre, l'AFE Malgrat i el Top King Training Center tornen a organitzar l'esdeveniment esportiu el 30 d'abril. La competició internacional, que tindrà lloc al Pavelló Germans Margall, inclourà dos campionats d'Europa i quatre d'Espanya. Tots els campionats es disputaran en la modalitat de K1 en diferents categories de pes. També es faran 12 combats professionals.
Entre els lluitadors que participaran del 'Fight for glory' hi haurà el malgratenc Khyzer Hayat, que disputarà el Campionat d'Europa de K1 - WAKO, que és l'única organització reconeguda pel Comitè Olímpic Internacional. Hayat, en l'anterior edició de l'esdeveniment, es va proclamar campió del món de Muay Thai. També lluitaran Jordi Requejo, del Team Calvet Badalona, que competirà pel campionat d'Europa; i Ezequiel Fernández, Victoria Boyanova i Mireia Garcia, del Team Calvet Badalona, i Gabriel Fernández, del Team Campoy Mataró, que competiran als campionats d'Espanya.