Resuming podcast

23 de Agost de 2022 a les 16:01

Torna l'Oficina Municipal del Servei al Consumidor amb Oriol Contreras

Compartir

L'advocat Oriol Contreras es tornarà a posar al capdavant de l'Oficina Municipal del Servei al Consumidor (OMIC) cada divendres al matí de 9 a 1 per assessorar i informar la ciutadania i procedir a les reclamacions que convingui

Fent balanç de la temporada, Contreras afirma que ha tingut una gran quantitat de visites, fet que demostra que hi ha "moltes reclamacions, gent descontenta i contractes incomplets". L'advocat destaca que abans de l'estiu hi va haver més queixes que mai, sobretot referents a grans empreses subministradores de serveis com l'electricitat, el gas o el telèfon.

També adverteix de l'auge de reclamacions aplicades al món digital, com el phishing i el robatori de dades a través d'Internet. En aquest sentit, si bé reconeix que la gent gran és la que més necessita atenció personal, cada vegada hi ha més joves que demanen ajuda a l'OMIC després d'haver estat víctimes d'algun tipus d'estafa digital.

Per accedir a l'OMIC, cal demanar cita prèvia i el servei es troba a la planta baixa de l'edifici principal de l'Ajuntament de Malgrat.