Resuming podcast

11 març de 2022 a les 12:26

Torna el cicle 'Músics de carrer' amb 8 concerts

Compartir

L'Àrea de Promoció del Municipi torna a posar en marxa el cicle 'Músics de carrer', que inclourà 8 concerts entre el 19 de març i el 9 d'abril. Amb aquesta iniciativa, que ja es va dur a terme el Nadal passat, la regidoria vol dinamitzar el teixit comercial local

'Músics de carrer' portarà vuit concerts que es repartiran en quatre dissabtes i que es faran, a hores diferents, a la plaça de Josep Anselm Clavé i a la cantonada dels carrers de Mar i Ramon Turró. Elena Saavedra i Dwayna serà les primeres en actuar el dissabte 19 de març. També s'han inclòs al cicle 'Músics de carrer' els concerts de Jordi Comema, Marina Prat, Jordi Montañez, Niel Laz, Edu Quindós i Marina Gil.

Ludwig Hasko, regidor de Promoció del Municipi, explica que la idea és "dinamitzar el centre i animar i motivar la ciutadania per tal que es quedi a Malgrat" en un moment en què, segons ell, "és dur pel sector, que pateix per la inflació". "Tots els sectors estan tocats i més ara amb la crisi Ucraïna - Rússia", afegeix Hasko.

A banda del cicle 'Músics de carrer', que començarà el 19 de març i s'allargarà fins el 9 d'abril, el regidor ha avançat que al maig s'organitzarà de nou la Shopping Night.