Resuming podcast

3 gener de 2022 a les 15:18

Torna a pujar el nombre d'ingressats per covid als hospitals de la Corporació i ja superen el centenar

Compartir

El nombre total de pacients positius per coronavirus ingressats als centres de la Corporació és de 107 persones, 16 més que el dijous 30 de desembre

Segons informa la Corporació de Salut del Maresme i la Selva, actualment hi ha 50 pacients ingressats a l’Hospital de Calella, entre els quals estan contemplats també els pacients d’hospitalització sociosanitària, 43 a l’Hospital de Blanes, xifra que també contempla els pacients en règim d’hospitalització sociosanitària, 13 a l’Hospital Sociosanitari de Lloret de Mar i 1 a l’Hospital Asil Sant Jaume de Blanes.

Tenint en compte l’últim recompte del 30 de desembre, a l’Hospital de Calella s’han registrat 23 ingressos, 16 altes, 1 de les quals és un pacient que ja ha negativitzat però continua ingressat al centre, i 1 és un trasllat en un altre centre sanitari. També s’han comptabilitzat 2 defuncions.

A l‘Hospital de Blanes, respecte a l’últim recompte s’han comptabilitzat 17 nous ingressos i s’han registrat 8 altes, 2 de les quals són trasllats en d’altres centres sanitaris.

Segons els informes de l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS), el risc de rebrot a l’Alt Maresme, en la darrera setmana, se situa en els 3.041 punts i l’RT és de l’1,47. Mentre que a la Selva Marítima el risc de rebrot és de 2.767 punts i l’RT és de l’1,51. Al global de la Regió Sanitària, el risc de rebrot arriba als 3.126 punts i l’RT és de l’1,46.

Tenint en compte tots els centres de la Corporació, actualment hi ha 53 professionals positius i en aïllament per la Covid-19.