27 maig de 2014 a les 11:45
Segons han informat fonts dels Serveis Municipals des de fa uns dies es treballa a la plaça de Xesco Boix per fer-hi millores dins les actuacions de manteniment que es fan a parcs i places. D'una banda, s'ha pintat l'estructura metàl·lica de la glorieta i també s'ha arranjat el sostre de fusta.
Per altra part, també s'ha arranjat el paviment que estava fet malbé per un arbre, al qual se li ha fet un escocell més gran per evitar que el torni a trencar.
No results found for ""