Resuming podcast

5 octubre de 2014 a les 8:01

Suspenen l'Aplec de la Sardana d'aquest diumenge pel mal temps

Compartir

Davant les tempestes que s'esperen per aquest diumenge, l'Agrupació Sardanista Malgratenca La Barretina ha decidit suspendre l'Aplec, que s'havia programat per demà durant tot el dia al Parc Francesc Macià. L'entitat intentarà arribar a un acord amb les cobles convidades -Principal de la Bisbal, Jovenívola de Sabadell i Principal de Llobregat- i amb l'Ajuntament per tal de poder celebrar l'activitat, que enguany arriba a la seva 40a edició, més endavant. Montserrat Clapés, presidenta de l'entitat, ha avançat que s'haurà d'organitzar en un lloc cobert com el pavelló Germans Margall. 

Tot i la decisió de suspendre els actes d'avui, els organitzadors han decidit mantenir la tradicional revetlla de dissabte. L'acte, que va tenir lloc ahir al Centre Cultural, va combinar la música i la poesia. Entre la desena de temes que va tocar la cobla Jovenívola de Sabadell, el rapsode Valentí Maymó va llegir tres poemes de Mossèn Cinto Verdaguer.