27 agost de 2014 a les 11:25
L'Associació de Comerciants Malgrat Centre ha dut a terme aquesta promoció amb l'objectiu de dinamitzar el comerç del poble. La butlleta de Sònia Gutiérrez ha estat l'escollida d'entre les més de mil que han aconseguit recollir els prop de cinquanta botiguers que han pres part en aquesta campanya d'estiu. A banda del creuer, l'entitat també va sortejar tres experiències entre els seus clients. L'actuació del grup Black soul va obrir l'acte.
Cèlia Hernández, presidenta de l'Associació de Comerciants Malgrat Centre, ha valorat molt positivament aquesta acció promocional i ha avançat, a més, que els botiguers ja comencen a pensar en la següent campanya, que tindrà lloc coincidint amb les festes de Nadal.
La iniciativa, que ha dut a terme l'Associació de Comerciants Malgrat Centre, ha comptat amb la col·laboració de Malgrat Turisme S.L. i l'Ajuntament de Malgrat de Mar.
